субота, 9 березня 2019 р.

Шарль Бодлер. Лета


Божественна тигрице, йди до мене,
О ти, жорстокіша від манії,
Долоні хай зануряться мої
В твоє волосся, буйне і важенне;

Нечула, між твоїх пахучих шат
Я зболене чоло своє сховаю,
Аби вдихнути квіт, що відцвітає —
Умерлого кохання аромат.

Я хочу спати! Спати, а не жити!
У сні ласкавім, наче смертна мить,
Твого сяйного тіла чисту мідь
Я цілував би, як несамовитий;

Аби свій плач я проковтнути міг,
Що є певніше від постелі-згуби?
Віщують забуття чудовні губи,
І Лета плине в пестощах твоїх.

Я власній долі, відтепер — відраді
Корюся, вирок знаючи страшний,
Покірний страдник, винний без вини,
Який слугує сам своїй загладі;

Щоб гіркоту втопить, ось джерело
Цикути, дурману, брехні й облуди
Для вуст моїх — ці дивні гострі груди,
В яких ніколи серця не було.


(З французької переклав Михайло Москаленко)

Шарль Бодлер. Книга уламків.

Джерело: Шарль Бодлер. Поезії. - К., Дніпро, 1989.


Немає коментарів:

Дописати коментар