понеділок, 23 вересня 2019 р.

Шарль Бодлер. Хвальний гімн моїй Франсуазі

У сердечній самотині
Ніжній кізоньці невинній
Я хвалу співаю нині.

Увінчайся квітом пишно,
Крале вишукано-втішна,
Пустотлива і безгрішна!

Мов у Леті потойбічній,
Буду я черпать одвічні
Твої чари магнетичні.

Ти мене порятувала,
Як пороків рать зухвала
Шлях мені перепиняла,

Божество, спасенна зоре,—
Так бурливі хвилі боре
Потерпілий серед моря!

Джерело, чесноти повне,
Юності живло чудовне,
Голос дай вустам безмовним!

Ти низотне спопелила,
Ти вмируще відродила,
Кволому вернула сили;

Корчмо на моїм обоччі,
Світочу моєї ночі,
Шлях мені відкрий урочий!

Влий у мене міць, кохана,
Лагідна купель духмяна,
Франсуазо пожадана!

Променися, будь зі мною,
Скарбе світлоти самої,
Вмита горньою водою!

Чашо, чистий аметисте,
Ти і хліб, їство врочисте,
І ясне вино божисте!


(З французької переклав Михайло Москаленко)

Шарль Бодлер. Гречні вірші.

Джерело: Шарль Бодлер. Поезії. - К., Дніпро, 1989.


Немає коментарів:

Дописати коментар